The Nation
Welcome to The Sixth Nation of Gamers. If you are not a registered member, please sign up today. It only takes a couple seconds.
Enjoy your stay.


Message Boards of the 6th Nation Community
 
Log inHomePortalMemberlistRegisterUsergroupsGallerySearchFAQCalendar
Visit our Group Page on FaceBook!

Share | 
 

 My day at work.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:23 pm

I have not posted here lately or been online because work is manic at the moment, so i thought i would share what my workday is like.

Today, up at six in the morning, drunk a gallon of tea and smoked to many cigs, seven thirty drive to the workshop taking approx 45 mins, then faced by these italian cars, i love my job at the moment Smile

A few photos of the workshop Smile

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile
Leo_337
14th Nation
avatar

Nation Reputation : 113

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:30 pm

OMG, you're a professional car-ringer! Shocked

Can you get me a Skyline? Cool

Laughing
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:33 pm

oh my gawd Shocked

you gotta post some more pics of some super nice cars Very Happy= :D
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:34 pm

Leonardo_337 wrote:
OMG, you're a professional car-ringer! Shocked

Can you get me a Skyline? Cool

Laughing

A skyline Mmmmm what year Wink
Back to top Go down
View user profile
Leo_337
14th Nation
avatar

Nation Reputation : 113

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:37 pm

LMAO... '09 of course. Rolling Eyes

I used to work in body repairs, did my fair share of Bentley and Rolls... Horror stories with most of them, LoL. Shocked
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:38 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
oh my gawd Shocked

you gotta post some more pics of some super nice cars Very Happy= :D

LOL i know your love of Ferrari's, i will post some pics of cars that have been in the workshop in the past, as i said why not join that site i told you about? and i will put you in touch with some owners from Canada.
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:39 pm

skyline GT R [You must be registered and logged in to see this image.]
please please please please pllllllleeeeeeeeeeaaassssseeeee

[You must be registered and logged in to see this image.]


edit: we talked about this before?Thinking you must direct me to the thread because i either forgot about the convo or i didnt respond back to something you said in response to me. sorry I love you
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:40 pm

Leonardo_337 wrote:
LMAO... '09 of course. Rolling Eyes

I used to work in body repairs, did my fair share of Bentley and Rolls... Horror stories with most of them, LoL. Shocked

Sorry for me the best Skyline was the R33, i have seen some horrific RR's/Bentleys that are straight from Crew.
Back to top Go down
View user profile
Leo_337
14th Nation
avatar

Nation Reputation : 113

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:43 pm

Yeah, I always laugh when someone says that all Rolls Royce repair work is done with lead. Laughing

One of the worst I uncovered had a sill held on with pop-rivets, LoL. Shocked
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:46 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
skyline GT R [You must be registered and logged in to see this image.]
please please please please pllllllleeeeeeeeeeaaassssseeeee

[You must be registered and logged in to see this image.]


edit: we talked about this before?Thinking you must direct me to the thread because i either forgot about the convo or i didnt respond back to something you said in response to me. sorry I love you

LOL we talked via the PS3, i said that if you join Ferrarichat.com a site for Ferrari owners and enthusiast i would introduce you to some Canadian owners there, my user name there is Fan512bbi, look me up Smile
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:48 pm

Leonardo_337 wrote:
Yeah, I always laugh when someone says that all Rolls Royce repair work is done with lead. Laughing

One of the worst I uncovered had a sill held on with pop-rivets, LoL. Shocked

You and me both, i have seen new ones with lead and filler.
Back to top Go down
View user profile
kratosXS
Sixth Nation
avatar

Nation Reputation : 74

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:52 pm

Guys, Guys, Guys.

What is this? Car fetish night.

Ya know what they say about fellas who are obsessed with big cars don't ya?

It's a compensation for other departments.
Back to top Go down
View user profile
kratosXS
Sixth Nation
avatar

Nation Reputation : 74

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:54 pm

BTW Steve it's good to finally meet you. We seem to have been circling around posting in different areas. Good to catch up with ya.
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:56 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
Guys, Guys, Guys.

What is this? Car fetish night.

Ya know what they say about fellas who are obsessed with big cars don't ya?

It's a compensation for other departments.

Yeah i know, a small brain Rolling Eyes lucky i have a big dick to make up for it tongue
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:56 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
skyline GT R [You must be registered and logged in to see this image.]
please please please please pllllllleeeeeeeeeeaaassssseeeee

[You must be registered and logged in to see this image.]


edit: we talked about this before?Thinking you must direct me to the thread because i either forgot about the convo or i didnt respond back to something you said in response to me. sorry I love you

LOL we talked via the PS3, i said that if you join Ferrarichat.com a site for Ferrari owners and enthusiast i would introduce you to some Canadian owners there, my user name there is Fan512bbi, look me up Smile

geeze sorry about that i completely forgot. haha introduce me to canadian owners? for what? Razz im 19 i barely have the moeny to survive at the moment Razz
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 2:57 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
BTW Steve it's good to finally meet you. We seem to have been circling around posting in different areas. Good to catch up with ya.

Same here mate, nice Very Happy= :D
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 3:00 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
skyline GT R [You must be registered and logged in to see this image.]
please please please please pllllllleeeeeeeeeeaaassssseeeee

[You must be registered and logged in to see this image.]


edit: we talked about this before?Thinking you must direct me to the thread because i either forgot about the convo or i didnt respond back to something you said in response to me. sorry I love you

LOL we talked via the PS3, i said that if you join Ferrarichat.com a site for Ferrari owners and enthusiast i would introduce you to some Canadian owners there, my user name there is Fan512bbi, look me up Smile

geeze sorry about that i completely forgot. haha introduce me to canadian owners? for what? Razz im 19 i barely have the moeny to survive at the moment Razz

Well if you live local to an owner he maybe will take you out for a drive or invite you to a local meet?
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 3:02 pm

haha that would be cool id have to find the time though. school is pretty time consuming haha
Back to top Go down
View user profile
-Dj-
Seventh Nation
avatar

Nation Reputation : -1

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 4:51 pm

lmfao SteveO1965 lol!
your talking to the wrong guy Laughing
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 4:54 pm

dj where in canada are you. your from in ontario too right?
Back to top Go down
View user profile
-Dj-
Seventh Nation
avatar

Nation Reputation : -1

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 4:56 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
dj where in canada are you. your from in ontario too right?
yp i live near Brantford
edit this is the Ferrari i want
[You must be registered and logged in to see this image.] Sad
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 5:13 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
lmfao SteveO1965 lol!
your talking to the wrong guy Laughing

OMG so i am, but all you Canadians sound the same Bye

My excuse is i am an old fart Sleep senile dementure and all that shit Facepalm Ratchet
Back to top Go down
View user profile
banded1
Tenth Nation
avatar

Nation Reputation : 59

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 5:15 pm

i know someone from there haha. im going to school in brampton right now
Back to top Go down
View user profile
-Dj-
Seventh Nation
avatar

Nation Reputation : -1

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Sep 25, 2009 5:23 pm

SteveO1965 i went to the site i have to wait 24hr before i can post Sad
Back to top Go down
View user profile
SteveO1965
Fourth Nation
avatar

Nation Reputation : 10

PostSubject: Re: My day at work.   Fri Oct 02, 2009 2:25 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
oh my gawd Shocked

you gotta post some more pics of some super nice cars Very Happy= :D

A couple from today Smile



[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]


Last edited by SteveO1965 on Fri Oct 02, 2009 2:35 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: My day at work.   

Back to top Go down
 

My day at work.

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Nation :: Entertainment :: Random Chat-
Jump to: